Hallå i hålet!

Du milde vad jag är kass på att uppdatera...

Hur som haver, jag har börjat plugga nu och är stolt som en matador på tjurfäktning.
Ännu går det bra, fyra veckor in i studierna... haha..
Men vi är en bra klass iallafall, och det gör mycket.

Jacob blev 6 år förra helgen, kan inte riktigt förstå att han blitt så stor när jag fortfarande är ung som ett litet lamm...? Men men.
Alven är en galen lite tös som river allt som kommer i hennes väg på sisådär 0,7 sekunder.

Läste gamla inlägg och fnissade lite åt mig själv. Jag skulle visst ha ägnat hösten åt att hitta min vilsna själ..?! Haha, vilket skämt! Om något så är jag mer vilsen än någonsin och vet varken fram, bak, upp eller ner..!
Får väl ändå säga att livet leker.. Varannan helg är det klackarna rätt opp i taket och det är ett under att både Altona och Rundella står kvar med tanke på hur vi har raffsat ront på sistone! Flan va underbart det är att leva, är det inte så?

Under jul och nyår när systrarna Pall befann sig på canarieholmarna var jag mer eller mindre sambo med finaste Glanshammar, bara dumheter och när truppen är samlad är vi unbreakable! HAHAHAA

Jag tror att 2o1o är mitt år. Vårt år. Jag lovar och svär att när 2o11 närmar sig ska jag sitta här å flina åt allt kul vi gjort och allt som liksom löst sig själv. Jag orkar inte lägga energi på vissa saker länger. Jag lägger ner. Det är ju själve jävlen att man inte själv ser när något eller någon fullständigt suger all positiv energi ifrån en...! Men det är slut på det!

Jag lever gott ändå, mina ljuvliga barn, min fina familj och världens bästa vänner. Ska man gnälla då för att det är lite knapert i kassan..? Naa, det vetifan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0