Fredagsmys.

Ah, vilken härlig dag :)

Efter vi ätit frukost så dök Ida upp som gubben  i lådan å ville ha förmiddaskaffe, så himla trevligt med lite sällskap.. När jag duschat å slängt på fejset å drog jag å kidsen ner till Duvan å fikade med lilla mor, det är ju trotts allt fredag :) Nu har vi nyss kommit hem igen och lagt Alva för en middagslur.

Har lovat Jacob att vi ska ut å cykla en runda sen, något jag  ångrade när ja kom ut på ballkongen och kylan bet mig i kinderna. Men va flan, va gör man? Det är bara att palta på sig och se glad ut! Kan inte va så kul för en rastlös femåring att hålla sig inom fyra väggar hela dagarna.. Idag är det med andra ord Jaocb som bestämmer. :) Blir nog att vi cyklar ner till konsum och köper lite gotte som vi kan ha till Idol ikväll... :)

Här är så lugnt nu när lillan vilar å vildörat leker med lego. Ska passa på att ringa några samtal som jag skjutit i framtiden länge nog..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0