Kalas.

Jahapp. På fredag fyller min lille prins 5år. FEM ÅR. Herregudars vad stor han är, min galna unge.. Det blir kalas för familjen såklart, och på lördag blir det barnkalas :) Det första jag arrangerar någonsin, så tips är välkomna! Lite nervös faktiskt.. Hihi.

Idag har jag städat, och jobbat. Myckert innehållsrik dag alltså. Hann svänga inom syser yster med lite grejor till muffinsen hon har fått i uppdrag att baka inför lillemans födelsedag. Det gäller att deligera :)
Och hon har blitt så tjock! Stora kulan nu :) För er som inte vet så är det inte så att hon jobbar på en rejäl kagge, hon ska ha en liten bebis! Det ska bli såå mysigt med en liten kusin till barnen, och jag är the one and only moster :) Har till och med fått löfte om att få vara med vid bebis ankomst, vilket jag ser fram emot otroligt mycket, snacka om spännande!!

Jag håller på att bli tokig på platsbristen i våran lägenhet, eftersom Alva inte har nåt eget rum så är hennes grejor placerade rund om i hela lägenheten (!) och Jacobs rum börjar bli för litet för alla hans... Jag behöver ett hus! Jag VIL HA ett hus. Igår hellst..

I fredes var Frida å jag ute på galej, och som vanligt hade vi helt fenomenalt roligt :) Det finns ingen bättre vän i hela världen.. *pussas* Du är en helt unik pjäs ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe skoj me barnkalas ska sj ha 2

2009-01-26 @ 21:10:43
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

kika in

2009-01-26 @ 21:11:19
URL: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0