Ingen rubrik.

Jahapp jahapp. Johanna verkar vara lika dålig på att uppdatera som vanligt ser jag. Sorgligt.
Vi hade en underbar vecka i Grekland, sol, bad, och god mat. Visst var det lite jobbigt med barnen, men Jacob hade så roligt så det var det värt. Alva hade inte ut så mycket av resan klart, men det funkade ändå bra, hon är så lätt att ha att göra med :) Skulle kunna skriva en hel novell om allt vi gjorde, men det orkar jag inte. *flinar* Det var skönt iallafall, men underbart att komma hem igen. Hem ljuva hem. Kan väl också tillägga - innan jag lämnar ämnet - att nästa gåg det blir utlandsresa så lämnar vi barnen hos mormor och tar en vecka själva :)

Annars.. Jag har jobb kan man väl säga. Inte mycket att hänga i granen, men mer än inget. Dessutom så har jag nu officiellt fått in en fot, och är mycket glad för det speciellt eftersom det är flera som går i pension efter jul.

På torsdag, 11 september, fyller vår lilla skrutt 1 år! Det är helt galet vad snabbt tiden går, och va stor hon har blivit.. Hon går med stöd, och klättrar på allt hon kommer åt. Det är så mysigt! Men fullt upp, titta bort en sekund så sitte hon i duschen och äter schampo eller har hon dragit ut alla kläder ur sin byrå för at sedna försöka klättra ner i lådan.. Inte en lugn stund :)

Jacob har varit på sjörövar-party idag, gissa om han var mallig i sin nyinköpta Jack Sparrow kostym?? Han var tveklöst sötast utav alla småpiraterna, och har haft på sig sin outfit hela dagen.

Vi var hos Frida och Marko en runda i eftermiddag, så nu vill Jacob att vi ska köpa en kanin, eller åka till Frida och mata hennes alla dagar. *goding* Han var helt gråtfärdig när vi skulle köra hem, "jag viiiiill ha en kaniiiiin.." (darr på underläppen). Kul.. Måtte det glömmas bort snarast, nån anin är jag inte intresserad av.. Räcker med en galen Kaj :)



Kommentarer
Postat av: Emie

jag har utmanar dig i min blogg :-)

kram emelie



www.emelie.ask.dinstudio.se

2008-09-17 @ 08:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0