En mycket ovanlig och unik pjäs. Nyrokoko?

Det enda som är jobbigt med att blogga är att komma på en bra rubrik. Nåväl.

Nu har jag varit hos lilla mor och hämtat en hel bärkass med GB glass.. Mums! Det gäller att ha rätt kontakter, och vad kan va mer rätt än gratis glass? Min helg är räddad. Fast, jag äter numera bara kladd och godsaker fredagar och lördagar. Med giltliga undantag förståss, som i torsdags då jag hade pms, igår för ja har halsfluss, och idag då jag har jobbat trots min hemska sjukdom. Ni hör själva - det är bäddat för succe! Beach 2009, förbereder på en Johanna á la Paris Hilton! *flin*

Åter till ordningen. Jobbar som vanligt mina tråkigt korta kvällar, (ge mig mer timmar!) och spenderar i princip hela dagarna med kidsen. Min kaotiska vardag har börjat få lite bättre struktur men det är långt till mållinjen. När man är en sån otrolig slarver som jag, är det bäst att sätta upp rimliga delmål för sig själv. Tycker jag är duktig, trots min bristande motivation, och tar ett steg i taget mot det Perfekta-Hemma-Livet. Så det så.

Har på tal om annat gått och kärat ner mig i en underbar servis från Gustavsberg. Måste ha. Ska köpa några delar som julklapp till migsälv tänkte jag. För jag har faktiskt varit utomordentligt snäll just i år.

Om ett par veckor ska Sanna och jag återuppta uppdrag svanktatuering , då hon ska fykka i det gamla och kregla in Alvas namn också. Får hoppas det blir bra, och är genomförbart framförallt, vill gärna inte ha min dotters nmna skrivet ner i assaspringan... *haha* Men Sanna är så jävla duktig så det kommer säker bli kanon.


Tillbaka till Tradera och min unika lilla träask i gustaviansk stuk. *skrattar åt mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0