Carless.

Inte careless alltså, utan carless. Sålde min bil i lördags och har nu alltså ingen. Panik! Tur man har en arbetslös syster som klarar sig utan sin Audi i ett par dagar *flinar* Tack snälla! Pröva bo mitt ute i ingenstans utan bil.. Inte kul.

Igår var vi (Diana, Fredrik och jag) inne en runda i Karlshamn där det var kulturnatten. Inte så roligt som jag hade hoppats på, men himla god kebab. *hehe* I fredags var det också en massa rännande på mig, var i Kristianstad och hämtade lillebror samt fyllepacket. Mindre intressant då jag var hemma halv fyra på morgonen, vansinnig, och fattigare än när jag körde hemifrån. Men ni ska fa igen mina vänner, var så säkra ;)

På tal om lillebror.. Hans ex, en liten snorka vid namn Caroline Sundgren, bröt hans näsa. Hon ville att de skulle bli tillsammans igen, varpå han förklarar att han inte är intresserad, och så pang. Hon ger han en snyting rätt över näsan och den går av. Bruten. Han fick opereras. Helt seriöst. Och nu tycker hon det är töntigt att lillebror polisanmält en tjej. SERIÖST!? En del brudar är så korkade så klockorna stannar. Jag menar, hur patetisk får man bli?

Hissen går inte ända upp. Det är tänt, men ingen hemma.

Kommentarer
Postat av: Em

Bröt hon NÄSAN på honom!? Ajajaj.

Stackars Björn!! Händer mkt där utikring!

Jag har en miljard skvaller jag vill dela med mig av, när kan vi seeeeeeees?

Kram!

2008-10-11 @ 13:59:27
URL: http://tjejan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså seriöst... är den bruden helt dum i huvudet...??

2008-11-30 @ 19:08:43
URL: http://bijeda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0