Viktväktarna.

Har nyss kommit hem från Viktväktarna, första veckan är nu avklarad :) Det var faktiskt mycket lättare att hålla än vad jag hade väntat mig, man får äta i princip vad man vill och jag går minsann inte hungrig. Det enda jag känner av är vidrigt socker-sug emellanåt, men det finns ju speciellt godis och kakor som är supergott. Tror faktiskt detta kommer att funka! På en vecka har det resulterat i -0,9 kg. Mycket nöjd.

Tycker jag har farit runt som en yr höna idag.. I morse körde lillebror och jag till Helsingborg för att hämta en båtmotor han skulle köpa. Mycket intressant.. Hmpf? Sen var jag en runda hos syrran på hennes jobb och lämnade lite grejer till henne, och en skiva till Tony.. Efter det var det som sagt Viktväktarna, och nu ska jag bara slappa. Efter att jag gått en runda. Hehe. Ingen rast och ingen vila, fullt ös.

Jacob ligger inne i sängen och leker med sina nya båtar, Elias, Snarke och Kungaskeppet, alla karaktärer från barnprogrammet "Eliasbåten" som är favoriten för tillfället. Han är båt-tokig.

Första maj. Det är inte klokt. Nu är det snart sommar liksom! Och förhoppningsvis fint väder på gång.. Behöver sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0