Mitt i natten.

Jag vet, jag vet. Det är vansinne att vara uppe såhär sent när man har småttingar som vaknar tidigt.. Men jag kan inte sova! Det är inte mitt fel! *fniss* Har sett en film nyss, Suburbian Girl, helt ok men tråkigt slut.. Har helt plötsligt massor av filmer på datorn som jag ska se när tid finns. Så kul! Helgen räddad :) Det är så gott att krypa upp i soffan när alla andra har lagt sig och bara avnjuta en riktigt bra film. Aaaah!

Torsdag idag, alltså Viktväktarna.. Tur för mig eftersom alla mina godisar var slut.. Hehe.. Förra veckan hade jag gått ner 0,5 kg och denna veckan 0,8. Total viktminskning 5,3 kg. Så duktig jag är! Men då ska ni veta att de senaste tio dagarna har min motivation sviktat och jag har syndat gaaaaanska mycket.. Märkligt.
Men jag klagar absolut inte på resultatet! Tog lite mått här-å-var, på höfterna har jag tappat 7 cm och runt midjan 8 cm! Det är jag otroligt nöjd med! Dock känner jag inte av det särskilt mycket, känner mig lika fet som förut.. *flinar* Har ju min äckliga, äckliga daller-å-häng-mage.. Men snart borde jag får komma med på listan så det blir fixat :) Hoppas jag iallafall.. Kämpa kämpa!

Imorgon (eller senare idag..) ska jag, Frida, pappa och Jansen till Ystad och kolla på John Fogerty!! Ska bli så himla kul! Hoppas solen skiner så man slipper stå och frysa bara :) Men lite vin innanför rocken så ska nog det också lösa sig :)

Nattinatti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0