Mallig.

Moahaha! Idag är jag mallig som en tupp! Var på Viktväktaran tidigare idag (dag 14 sen start) och hade minskat 1,3 kg! Sammanlagt - 2,2 sen jag började alltså. Woho! Ska kolla mina mått om två veckor, tänkte att det borde ju va en drl skillnad efter en månad.. Hoppas hoppas! Vissreligen är det en bra bit kvar till mål, men vad gör väl det när det går på rätt håll! Uppenbarligen funkar det ju :-D *flinar*

Mamma och syster började ju samtidigt som jag, och tillsammans har vi gått ner 8,6 kg !

Har varit mest ute hela veckan, vilket underbart väder vi har fått! Man har till och med fått lite färg på armarna och i ansiktet :-) Märks på barnen att den friska luften gör dom gott.. Alva är bättre idag efter att ha haft lite feber och rinnig näsa. Tror det är tänder på G för hon dreglar som en öppen kran. Man känner dom precis under skinnet, men vill inte komma igenom riktigt än..

Har ttyvärr inte tid att sitta här mer idag för jag ska greja i tvättstugan nu när alla sover. Lite ensam "Johanna-vill-göra nytta" -tid.. Så.. I vilket fall, bjuder på en bild av mina fina barn.

Finisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0