Midsommar och födelsedag.

Jahapp. Denna midsommarn kom och gick. Poff sa det bara! Min underbara familj var här och vi åt en massa god mat tillsammans. Det var jättemysigt.. Även om männen i våra liv har lite problem med flaskan.. *hahaha* Vi slopade dock sillen och bjöd på varmrökt lax och nypotatis. Mumma! Snacka om en helg fylld av synd. Midsommardagen var min födelsedag så det blev en del godis och gott även då.. Unnade mig en hel massa kladd, mest för att jag tyckte lite synd om mig själv för att jag jobbade,.. hehe.. Men det ska bli trevligt när lönen kommer, både lördag och idag räknas som storhelg,.. Rätt lugnt på jobbet också för den delen, och förvånansvärt roligt. Hade mycket dötid förra sommaren, då jag inte hade nåt att göra på jobb, men nu är det fullt upp. Precis som jag vill ha det. Man blir så slö om man bara sitter och väntar..

Min lille prins sover hos sin farmor inatt, ska bli så härligt att få hem han imorgon.. Åh vad jag saknar honom! Lilla hulligan! Det är så tomt när man inte har en liten Jaocb som retar knäcken på en.. Hahaha! *Gos*

Nähää.. Inte trött ikväll heller, sover för länge om helgerna. Jim skämmer bort mig!
Håller tummar och tår för att mor ska komma bort och kolla på ett par avsnitt av Sex and The City..
Har lurat henne till att titta på det nu, hn ville följa med på bion med mig och Diana, då får man minsann ha sett serien först! Alla avsnitt , inget fusk. Tur hon har semester nu.. Vi ska se filmen på söndag..

Kommentarer
Postat av: Emie

Grattis i efterskott vännen... jag är så himla dålig på att komma ihåg födelsedagar.. tredje jag missar i år... sorry.. Hoppas du hade en bra dag iallafall ;-) Kramar

2008-06-26 @ 15:43:41
URL: http://emelie.ask.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0