Värme.

Holy moses så varmt det är! Inte för att man ska klaga (vme kan låta bli) men det är riktigt jobbigt mitt på dan, nästan så man får va inne :) Visst fanken är det underbart. Så himla skönt. Det tar på barnen med vill jag lova, de är så trötta på kvällarna så de hinner knappt lägga huvudet på kudden innan de slocknar :) Skööönt. Dock är den lilla prinsen väldigt rastlös ofta, trots mtycket uteaktiviteter. Wierd.

Nåväl, jag jobbar kvällar än men börjar 17 nu istället för 16. Det är finnemang, för man hinner med en massa skoj på dagarna innan man måste köra. Det är ju självklart ett stort plus att jag trivs som fisken i sjön med det jag jobbar med också. Känns riktigt tråkigt att mitt vikariat snart är slut, men här har ni en som tänker ligga på som en igel för att få stanna kvar till hösten!

Jag måste städa förådet denna veckan, har skullat göra det hur länge som hellst men inte haft ork. Tycker man gör inte annat än plockar, och ändå ser det ut som kriget överallt. Jag tänker skylla även det på värmen, vem vill städa i strålande solsken? Icke jaj.

Bjuder på en liten bild innan jag loggar ut.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0