Födelsedag.

Idag fyller min lille prins 4 år. Kan inte fatta att det är fyra år sen jag vid denna tiden låg och kämpade och hade ont.. Inte klokt vad stor han är, och hur fort det har gått. Nyss var han en nykläckt liten dununge som låg vid mitt bröst, nu är han en liten ligist man får jaga runt i huset *skrattar*. Man borde ta vara på bebistiden mera.

Vi har haft kalas idag, med släkten här. Jacob var såå nöjd när alla kom med paketer till honom. Han fick mycket bra grejer, kläder, en tripptrapp stol och en del leksaker. Så rummet är helt överfullt av grejor! Får sortera det lite bättre imorgon och eventuellt plocka ut lite som han inte leker med längre..

Bjöd på prinsesstårta, morotskakor och negerbollar. Allt enligt Jacobs önskemål.
Dom hade firat honom på dagis också idag, så han hade med sig negerbollar och bjöd på sen hade han fått en liten present, en bil. Så han har haft en toppendag, även om jag hållt på att stressa ihjäl mig..

Tårtan
Tårtan.

Alva somnade när hon kollade på TV med pappa :)
Alva somnade..

Kommentarer
Postat av: emelie

ojjj.. kan inte fatta att han redan är fyra år(Grattis!!) tiden går så fort... hoppas allt är bra med er... krmar emelie

2008-01-29 @ 14:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0