Resa bort..

Blir ju onekligen sugen på varmare klimat när man befinner sig i detta mellanvädret hela tiden.. Inte varmt och inte kallt, bara slabbigt. (Är det ett ord?).  Ikväll har det hur som hellst snöat lite. Roligt om det lägger sig så man kan ut och leka lite med barnen, men med största sannligkhet lär det väl bli slask snarare än ett vinteparadis här nere vid sjön.. Suck. Alltid har man nåt att gnälla över. Jacob är hos sin pappa denna helgen, så här är inte lika högt tempo som det vanligen är.. *hihi* Idag har vi städat lägenheten - gubben och jag - och även varit i stan en runda och betalat handpenningen på resan.

Ja just det, Resan! Vi ska åka till Grekland!!
Med risk att låta som om jag önskar livet ur mig så längtar jag som fanken!
Jag, Jim, barnen, mamma, Björn, Staffan, Diana, Fredrik, mormor och moster Jessica åker den 23 augusti till Lefkas!! Ska bli helt underbart, jag har inte varit utomlands på nästan fyra år.. Jim och jag har aldrig varit iväg tillsammans, och än mindre med största delen av famiuljen. Det ska bli den bästa resan någonsin.

Funderade på att åka ensamma, Jim och jag, och lämna barnen hemma med mamma. Men visst är det en bättre plan att ta med sig barnvakten istället?! Då får man ju lite kvalitetstid med sina nära och kära, samtidigt som vi kan hitta på något ensamma kanske en av dagarna. Åååh, jag längtar.  Sol , bad, och trevligt sällskap. Mmm.. :)

Här kommer en liten bild från ön som jag snott på resebolagets hemsida *ler*
Titta, njut, och bli avundsjuka.. *skrattar*
Lefkas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0