Juligen.

Nu är det första december. Tiden går makalöst snabbt, och det står adventsljusstakar i så gott som varje fönster. Stämmningsfullt :) Jag älskar älskar älskar julen, och har såklart pyntat riktigt fint där hemma.. Mycket mer ska fram, fast först till lucia.. Lite längtan kvar alltså :)

På torsdag ska mamma, jag och Staffan till Ullared! Tjoho!! Ska bli såå kul att smälla lite penger.. *hihi* Ska faktist köpa mest julklappar, och lite smått å gott man behöver hemma, men inte alls som jag brukar tokhandla..

Nu sitter jag på jobbet och har en liten stund över, hemma väntar en sjuk liten Alva. Fick en febertopp i förgår som inte riktigt vill ge med sig, igår natt spydde hon ner hela våran dubbelsäng, kuddar å täcken. Stackars liten :( Och stackas mig med all tvätt.. hehe..

Jacob har varit lite full i fan de senaste dagarna.. Han har cyklat runt på byn utan lov och på ställen han inte får vara utan en vuxen.. Rackarunge. Detta efter att han igår morse öppnade sju av paketerna i sin kalender istället för bara en som man ju ska.......... *fniss* Idag träffade vi på hans farmor utanför dagis så han stannade med henne ett par timmar och fick sig ett "hääääligt" bubbelbad.



Om nån därute vill ge
mig en julklapp så kan jag säga att jag har varit himlans snäll i år. Och jag önskar mig en komplett Berså servis. *snälla snälla tomten*  Blir förståss inte ledsen om du istället väljer att ge mig en rosa laptop, en peak performace duffel, en platt tv, en bmw eller kanske en liten ö i söderhavet. Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: lilla mor

en bmw.....

2008-12-03 @ 16:48:37
Postat av: Minnali

Tror närmare bestämt att det är den andra december :) Den lilla ön i söderhavet står även på min önskelista...

2008-12-03 @ 17:43:04
URL: http://minnalis.blogg.se/
Postat av: Emie, Ior & Wiggo

hehe.. du är för rolig.. en egen lite ö hade inte varit fel.. inte en rosa laptop heller :-)



kramar

2008-12-04 @ 16:19:01
URL: http://emelie.ask.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0