Dan före dan.

Väderleksrapporten som är bakom mig på tvn säger snö i hela landet imorgon. Hmm. Det verkar föga troligt, åtminstonde där vi bor.. Men det vore supermysigt om det stämmer, och hoppet är ju som bekant det sista som lämnar människan :)

Jag har inte haft tid att blogga på evigheter, eller rättare sagt så har jag väl inte prioriterat det precis.. Men nu! December kan väl sammanfattas i ett enda ord faktiskt : Stress.
Det är märkligt hur man kan stessa upp sig själv så hysteriskt över en högtid som ska vara lugn och mysig. Man vill nästan tvinga fram lugnet, men ack så fel det blir. Julklappar i överflöd, och till vilekn nytta egentligen? Böir man gladare för 17 paketer istället för 2? Spelar det verkligen så stor roll? Missförstå mig inte, jag är stor supporter av hysteri, jag öser julklappar över min familj och mitt Visa kort har nog inte återhämtat sig förren till sommaren.

Jag är i övrigt mycket nöjd med mina inköp, och tror att de kommer bli uppskattde av sina mottagare.
Mamma, Björn och jag var i Malömö i fredags och shoppade lite. Det var den mysigaste dan på bra länge :)

Jag skulle antagligen kunna skriva en hel roman om allt jag gjort sen jag skrev sist, men väljer att låta bli. Det sitter nämligen en snygg karl här i soffan brevid som har värmt glögg och gotte till oss och som nu vill starta julfilmen.. Så.. GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Em

Ojoj! Det var nog den knäppaste felstavning jag gjort. haha.

Hur mååår du?

2008-12-27 @ 21:53:20
URL: http://tjejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0