Underbara tystnad..

Aaaaah. Så skönt det är att sitta och lyssna på tystnaden.. (Humm?). Datorns surr och Alvas små grymtningar är det enda som når min trumhinna.. Jag älskar att vara ensam hemma!
Jacob är hos sin pappa, och Jim är hos några jobbarkompisar och dricker öl. Gottgott.

Mår bra nu, sitter här i mina egna tankar, filosoferar och beställer onödiga saker på nätet.. *suck*
Innan var det inte mycket med mig, hade så ont i magen så jag trodde jag dog (ja, det är sant). Kräktes. Uuuuää.
Det var vi sjutiden ikväll, misstänker - och hoppas - att det var pga att jag varken ätit eller druckit på hela dan.
Nej jag försöker inte svälta mig, jag hade bara glömt bort det. Nåväl, nu mår jag *pepparpeppar* bra iallafall..

Nu fick jag ångest när jag skrev om svält. Fan va tjock jag är. Borde sy igen munnen på mig.

Mamma, å mamma. Vem är väl som du?

Kollade på Idol innan förresten. Vad är det för fel på svenska folket?!?!?!  Herregud. Idioter.
Jag blir såå irriterad då jag med största säkerhet kan säga att fågelskrämman Marie "Tuttfia" Picasso kommer vinna., Det är vidrigare än vad jag gjort tidigare med huvudet i toalettstolen. Tvitvi.

Ska kolla på ett avsnitt Sex and the City nu, sen ska jag sova. Nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0