Tvätt.

Jahapp. Då är det dags för ett nytt tvätt-race. Det funkar enligt följande; Vi kastar ut all smutstätt i tvättstugan (över hela golvet, överallt) och när det är fullt - och garderoberna är nästan tomma - sorterar jag upp det i högar och tvättar dygnet runt i ca två dar.. Sen är det tomt. Hehe. Jag borde kolla upp min mentala häsa - jag vet. Jag är även en skitfia - jag vet det också. Men thats the way its done.

Imorgon ska jag till Kristianstad utan gubbe och baran, och ahndla julklappar. Hoppas jag får tag i det jag ska så man slipper ränna runt och leta och överanstränga hjärnan. *skrattar* Skönt om man kan strukturera upp sitt handlande och slippa känna sig som en vilsen höna.

Nåväl. Julstädningen är så gott som klar, lite småplock kvar bara. Julpyntat i alla fönstren. Får se hur länge jag kan hålla mig innan alla tomtar åker fram.. Aaaah nu kom jag på att fönstren måste putsas på utsidan också.. Kallt!

Det är lite synd om mig faktiskt, jag har ingen ordentlig vinterjacka och det är svinkallt ute. Nu är det - 2.. *brr*
Köpte en i fjol - eller året innan - men det är en typ skepparkavaj. Himla snygg men inte ett dugg varm. Suck.
Får se om det blir nån eller om pengaran springer iväg på annat håll kanske =) Man kan aldrig veta säkert..

Lika bra jag går och lägger mig nu, barnen vaknar vid sju.. Ska lämna Jacob på dagis åtta, sen ska Alva och jag in till Titti och äta frukost och mysa lite =) Trevligt! Hinner nog hemm å ta en liten power-nap me innan vi ska iväg och handla. Mamma ska med alltså. Och lillebror. Hihi.
Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0