Om jag hade en miljon på banken..

Jösses vad trevligt det hade varit. Någon med lite cash över som vill skönka till välgörenhet? Skicka ett mail så får ni mitt kontonummer ;) Hahaha..
Nu sitter jag hema hos mamma å väntar på henne och Alva. De är ute och går med en vännina till mama. Jacob och jag skulle gå och möta dom, men Jacob tvärvägrar.. "men Mamma det är ju så KALLT" Nå, vad gör man. Jag sticker inte under stol med att jag själv inte är såå sugen på att ge mig ut i denna blåsten och kylan.. Brr..

I helgen var vi i Helsingborg och älsade på Jims morföräldrar, det var roligt. De visste inte att vi skulle komma och dessutom var det första gången de såg Alva så det var nog mycket uppskattat =)
Var en sväng på Toys'r'us. Oj oj va mycket grejer där finns, man skulle ju vilja köpa allt!
Jacob visste att det bara var önskningar som gällde och att vi inte skulle handla så det gick väldigt bra fakiskt. "Den vill jag ha mamma. Å den. Å den. Å den.. .Å den me mamma!" Inte särskilt svårt att handla till en liten kille som vill ha ALLT. lir en Tv iallafall i första hand sen får vi se vad vi mer hittar på .. Alva behöver man ju knappast ösa presenter över nu när hon är så liten så ännu kan vi skämma bort Jacob ordentligt =) Och det har han ju andra som gör också för den delen..

Dop sen den 30:e december. Ska bli skönt att ha det överstökat.. Hehe. Är inte mycket för sånt där, men mysigt ska det bli. Döpa henne hemma hos mina föräldrar eftersom Jacob är döpt där. Se lite (?!) kakor och kaffe bara.. Lugnt och skönt med enbart närmsta familjen. Så tycker jag det ska vara. Alva Kith Carolina Mårtensson blir det =)

Hoppas vi kan hitta på nåt kul i helgen, Jacob ska till sin pappa och jag ska julstäda det sista. Sen är det dags att börja pynta!! Tjoooo! Tänker sätta upp ljusstakarna i helgen, ger fan i att ingen annan här nere har gjort det än. Jag vill ha jul nuuu!
Julhandlade lite i karlshamn igår.. Eller? Hm.. Köpte en julklap sen resten till mig själv. haha. Men ändå!

Två julbrd blir det i år. Ett med Ställningsmontören på Hanöhus, och ett med familjen på Kajutan.
Ska bli såååå mysigt! Sama helg me blev det såklart, så jag kan rulla hem efter det sista.. =)
Man lever bara en gång =)

Men SEN efter julmat och syndiga juldagar ska jag bli NORMAL. Jag är så TJOCK!!!
15 kilo ska bort.




Om det känns rätt, varför ska man vänta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0