Min spis är ren.

Det har den uppenbarligen inte varit på läääänge. Drog ut den idag för att torka av lite bakom då det rann ner nåt skumt mellan diskbänken och spisen. När jag fått fram den upptäckte jag att man nog skulle göra det lite oftare. Har inte gjort det en enda gång sen vi flyttade hit för drygt två år sen... Jag är en skitgris, jag vet.
Fy fanken va där var äckligt! Huuuäää!

Idag har jag vart på efterkontroll på MVC och jag fick godkänt. Ärret ser bra ut och allt annat var bra också. Kanon.
Men tydligen känner kärringen inte igen ett hängbukssvin när hon ser ett. "Du har gått ner bra i vikt".
Var det en pik eller? Menade hon egentligen "Hur fanken kan du visa dig ute bland folk människa!", eller möjligen "Kommer du verkligen igenom ett vanligt dörrhål fläskfia?"
Vem vet. Jag tyckte det var elakt iallafall. Har inte gått ner ett gram efter de 15 jag tappade på bb.
Oh, låter mycket, men jag har 15 till som ska bort. JIPPI!

Var nyss borta hos mamma och klippte av henne det sista av polackafärgen i håret (inget ont om polacker), det blev riktigt bra faktiskt. Nu är hon silvergrå en vecka eller så.. *hihi* Nej det var elakt. Förlåt.

Gaaah! Jag vill ha en digitalkamera! Vi har ingen kamera överhuvudtaget, vilket inte alls är kul när man har två störtsöta barn som växer för var dag.. *suck*
Får se om mamm...ehh... tomten fattar viknken ;) Jag har vart väldans snäll i år iallafall ;)

Upptäckte för övrigt att vi har microsoft words på datorn. Va bra! Har skällt på Jim ett flertal gånger och sagt att det måste finnas på en dator liksom, och så har det varit här hela tiden. Snyggt jobbat. Dags för nya brillor kanske?
Vi har även fått igång skrivaren idag, bytt färgpatroner och grejat. Jösses va high-tech.

Får väl joina den snarkande skaran i våran säng nu, så jag inte är allt för trött när  lillan vaknar..
Nattinatti =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0