Nu är julen förbi..

Dagarna går så snabbt att de liksom flyter samman.. Nu är julen förbi och om ett par dagar är vi inne på år 2008. Är inte det galet så vet jag inte vad som är. På söndag ska vi döpa våran lilla prinsessa, hemma hos mamma med bara släkten. Ska bli mysigt, och samtidigt skönt att få det "överstökat". Jag är så himla negativ hela tiden, idag har jag varit en riktig bitch som förpestat tillvaron för min stackars familj. Har sån ägglossning så jag blir tokig. (Kan man skriva sånt??) Nåväl.. Det resulterade iallafall med att Jim flydde fältet.. Haha.. Han är hos Patrik och spelar lite poker, så här är så tyst nu när båda barnen sover.. (SHIT jag har två barn!!).

Julen var fylld av mys, och trotts att Jacob var väldigt uppe i varv så tycker jag det var lugnt och skönt för det mesta.. Vi var hos mamma (mammagris någon?!) så det mesta var som vanligt.. Tomten var mycket snäll, vi fick otroligt mycket fina grejor allihopa. Jacobs rum är nu överbelamrat av leksaker och han svävar på ett moln av lycka =) Vill hellst leka med allt på en gång... Alva fick en massa kläder, och lite bebisleksaker.. Johanna hade nog varit snällast för hon fick minsann både guldsmycken av mannen och en digitalkamera av mor och far.. Och en massa annat.. Maaaasssa,,

Juldagen var jag ute och festade med några kompisar, och fast det blev himla sent så hade jag jättekul!

Nu ska jag lägga mig tillrätta i soffan och slänga i en sockersöt, orealistisk, förutsägbar, underbart romantisk film.. Kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0