Snöhelvete.

Jag kan väl inte vara ensam om att få damp på detta föbenade vädret? Kan det finnas en endaste som fortfarande tycker det är mysigt med snö?! Då kan ni gå å skjuta er, för jag vill ha vår! NUUU! Det är inte konstigt att folk blir deprimerade under vinterhalvåret....

Nu har vi precis kommit hem från Krokås, jisses vad jag längtar hem! Bott i "stan" knappt ett halvår, och visst trivs jag - men det är ute i ödemarken jag hör hemma..! :)

Jacob stannade hos farmor och farfar en natt till, Alva har precis (tack käre gode Gud) somnat utan allt för vilda protester. Så nu är det plocka-diska-soffen dags! Ska snabba mig med de där tradiga "måste"na sen ska jag parkera min breda bakdel i soffen och inte röra mig en millimeter förrens det är dags för bädden.. Slut som artist.


Vill inte vara tjatig, men hur länge ska detta skitvädret hålla på?!?!



Tycker min mamma är så himla snäll som låter mig låna Mercan nu när jag inte har någon bil, men siste februari blir det körförbud på den knävlen också... Vad göra? Kan inte nån vänlig själ tipsa om en snuskigt billig och samtidigt bra liten bil till mig och mina troll? Eller, hell, rentav kanske ge oss en bil? ;)


Listerländskans fulaste ord: Hääffåre (varför)









Kommentarer
Postat av: Glans

Vaflaaan, lämna mii ej, du skulle bara vauga <3

2010-02-23 @ 03:13:56
URL: http://nattstad.se/sa4n
Postat av: Maria

ÄR DU INTE KLOK MÄNNISKA!!!

Flytta från Krokås frivilligt....

2010-03-10 @ 17:06:16
URL: http://yamas-my-life.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0