Fotboll.

Jahapp. Ska ge detta ett nytt försök. Kan va himskans trevligt. :)

Livet pinnar på, numera bor jag och barnen i Hjortakroken och börjar faktiskt trivas.
Mycket som ska på plats när man inväntar möbler å liknande, men det är liksom...hemma.
Svårt att förklara men det är så skönt samtidigt som det är lite tomt och emellanåt väldigt ensamt.

Man får vara tacksam, jag har två underbara, om än vilda, barn. Jag har en familj som ställer upp i alla lägen, även om jag inte alltid förtjänar det. Mina vänner, ja det är svårt att med ord beskriva hur mycket de betyder.. De är inte många, men de är äkta. Sånna man kan ringa om man behöver hjälp att gömma ett lik. De är min egenvalda familj. Hoppas ni vet hur mycket jag älskar er <3

Blev lite sentimental nu.. hihi..

I eftermiddag ska Jacob på fotbollsträning för första gången, han har handlat nya gympadojjor, fotbollsstrumpor och vattenflaska. Stolt som en tupp å taggad till tusen! Hoppas att han ska tycka det är roligt när vi väl är på plats, han behöver ha nåt att göra.. Rastlös och stimmig såhär efter alla nya omställningar i livet.

Jag tänker ägna denna hösten till att hitta mig själv. Min vilsna själ :)
Det finns små glädjeämnen som gör vardagen lättare, vissa uppenbara och andra väl dolda..... ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Em

åh, välkommen tillbaka till bloggvärlden! Hoppas du stannar en stund för jag vill läsa vad som händer i ditt liv!

2009-10-15 @ 15:46:50
URL: http://tjejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0