Big spender.

Jahapp. Idag har jag varit hos doktorn med min lilla Frida, å det gick så bra så :) Sen blev det en obligatorisk köpp på Ritz, följt av shopping.. Det blev minsann en ny klänning som ska ut å rastas i helgen, och en box vin för att göra saker ännu trevligare. Köpte en solkräm till barnen me, har skullat göra det hur länge som hellst men mitt minne är inte vad det borde vara.. Känner mig väldans ointressant idag, så i brist på annat:

Vad heter du:  Le Boss
Var bor du: Kausen.
Trivs du där: Som fisken i sjön.
Brukar du läsa horoskop: Ibland.
Har du körkort: Javisst..
Festar du mycket: Mycket å mycket, jag spottar väl inte i glaset iallafall.
Sprit, cider, vin eller öl:  Vin. Enbart.
Brukar du bli för full:  Ytterst sällan.

Antal kuddar i sängen: Fyra, varav två är mina.
Äger du ett busskort: Åker aldrig buss, så nej.
Vad åt du till frukost: Kaffe, Kspecial med päronyoggi.
Hur svarar du i mobilen:  "Aa" "Johanna" eller "Javisst"
Antal timmar sömn inatt: 6.
Sov du ensam: Nej.

Din hobby: Antikviteter och trevliga partyn.
Vad är det för veckodag: Onsdag.
Vem fick du sms av senast: Mamma.
Vem ringde dig senast: Ida
Vilka hårfärger har du haft: Rött, svart, blondt, svart/blått, svart/lila, brunt, oranget, brun/lila, ofärgat m ljusa sligor.
Vad såg du senast på TV: Minns ej.
Vad läser du för bok just nu: "Skynda att älska".

Längd: 180 cm.
Skostorlek: 41.
Hårfärg: Mörkbrunt.
Är du kär i någon: Jaa.
Vad gör du om ett år: Förhoppningsvis pluggar jag.

Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej.
Vilken parfym använder du: Lacoste "Tuch of Pink" och Elizabeth Arden "After five"
Dagens klädsel: Just nu, svarta mjukisbrallor och Kiss t-shirt.


ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? Oj oj oj. Pass!
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Två.
När kramade du någon sist? Idag på eftermiddan.
Saknar du någon speciell person? Henrik.
Kysste/hånglade du med någon sist? Idag.
Ångrar du det? Haha, neeej.
Är du singel? Nix.
När fick du senast en komplimang? Idag.
Har du hånglat med någon av samma kön? Det har hänt.

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Svimmat några gånger, men medvetslös tror jag inte.
Hånglat med nån riktigt ful? Hahaha.. Nej!
Hånglat med fler än 50 pers: Nej.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja.
Gjort något riktigt dumt? Självklart.
Gjort något du verkligen ångrar? Jaa... Både ja och nej.
Varit nykter på nyårsafton? Oftast.
Gjort nåt olagligt? Ja.
Blivit polisanmäld? Nej.
Slagit ner någon? Slagit NER nej, slagit ja.
Skämts över dina föräldrar? Vem gör inte det i puberteten?
Skämts över dig själv? Ja.
Tar du droger? Nej nej.
Dricker du? På fest, ja.
Vilka kläder sover du i? Trosor och linne.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Inte vad jag kan minnas..
Är du ensam nu? Japp.
Vill du gifta dig? Nån gång.
Vill du ha barn? Har två, räcker så :)


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jim
Såg dig gråta? Frida.
Du delade en cigg med? Frida.
Du gick på bio med? Mamma.


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Ja.
Kramat någon? Ja.
Pussat någon? Ja.
Köpt någonting? Ja :)
Sjungit? Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0