Hallå ja.

Tiden går. Midsommar har passerat, likaså Killebom.
Måste säga att det har varit en himla bra sommar hittills...

Midsommar var vi hos mor och far på middag, Diana, Fredrik å Ronja me.. Mätt å glad drog jag sen vidare till Hörvik, närmare bestämt till familjen Nordgren. Det var vin i stora dunkar, å en jädra trevlig stämning :) Om man nu borter från att vi sjöng å skrålade så att Stefan å Marie kanske aldrig släpper in mig igen.. *ler* Premiär på terrasen, Hanöhus, givetvis succe även om kvällen slutade lite abrupt då jag åkte hem efter att ha tappat bort alla mina vänner....

Killebom var Frida, jag å Jacob på marknaden å strosade, mysepys. Jacbo köpte några tröjor som han själv valde, å mamsen köpte håser :) Sen jobbade jag ons tors fre kväll, å på lördag blev det (givetvis) fest.
Frida, jag å Marko var hos Ida och sörplade vin, sen ner på stan å rocka. Ytterligare en mycket lyckad kväll, även om vi kom ifrån varann en stund.. Jag får ändå ge den kvällen fem stjärnor, av fem möjliga :)

Nu sitter jag på jobbet, helgen och ett par kvällar nästa vecka, sen går jag över till att jobba dagtid. Mycket spännande då jag aldrig gjort det innan.. Hoppas inte det blir äckelvarmt bara, så man flyter iväg här inne..

Nästa helg blir det Östersjöfestival på fredan å bröllop på lördan, man är uppbokad minsann..

Jag känner mig otroligt tråkig för tillfället så jag ber om ursäkt, mitt lilla liv rullar på å det händer inte mycket värt att skriva om.. Vardan är full av stimm å stoj, kvällarna jobb, helgerna fest :) Inte alla givetvis, men många nog...!

Diana och hennes karl har köpt hus! Så himla fint, uppe i gamla tivoli, så jag ser fram emot deras flytt för jag tror det kommer bli kanon!

Jaha, nähä, stoppa matchen, gör lite nytta.

Kommentarer
Postat av: mor

det var på tiden att du orkade skriva lite.... men på jobbet!!!

2009-07-11 @ 16:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0