God morgon.

Det är det verkligen, en god morgon. Barnen sov ända till halv sju! Jag har sovit så underbart ,i natt. som en klubbad säl slocknade jag innan huvudet landat på kudden..

Kaj är hos Diana och Fredrik, i hopp om att han ska para sig med en mycket brunstig Britta. Hoppas hoppas  så kanske vi får en liten kise-bebis till sommarn :)

Vad jag ville ha sagt såhär på morgonkvisten var egentligen bara att jag ääääntligen fått en ny mobil. Efter att min gamla jävel hållt på och dumma sig i drygt ett halvår, lyckades jag till sist övertyga Tre om att jag verkligen verkligen behövde en ny lur. Gratis. Hihi!

Den är så high-tec ska ni veta, GPS och annat nödvändigt....
Nokia N95 8 GB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0