Finns inte mycket.

Vet inte riktigt var jag ska säga. Men mitt liv är lite upp-å-ner för tillfället. På gott och ont, det snurrar å snurrar.
Jag, och bara jag, kan veta vad som är bäst för Mig. Du kan ha en åsikt, fine. 
Mång kliar kanske sig i huet å undrar vaflan som har hänt, men det är bara till att hoppa ombord eller låta mig vara ifred.

Prata inte illa om mig.
Hitta inte på historier om saker ni inte vet något om.
Fråga om ni vill veta, vänta er inte att jag svarar på allt, men har ni nåt å säga så säg det.
Till mig, inte via fyrtiosju andra människor vidare till mig.
Face to face, mano a mano.

Jag längtar så tills jag kommer ut på andra sidan, bara ser denna tiden som ett mörkt minne.
För ja, det är jobbigt för mig också. Mitt beslut, men minst lika jobbigt ändå.
Mitt liv. Mina barn. Min värld.

Helvete med.


Tänk vilka tråkiga släktmiddagar det hade blivit om inte Johanna hade släppt en å annan atombomb såhär mellan varven :)

Kommentarer
Postat av: emie

vad är det som händer i det liv? länge sen jag såg dig nu.. men jag sitter mest å pluggar.. ahhh!!!



Bryr dig inte om vad andra tycker och tänker. Tro på dig själv.



kram

2009-09-09 @ 10:28:55
URL: http://livetmedemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0