Mycket.

Mycket har hänt. Livet och vardan pinnar på. För två veckor sen (!) ,11 Sept, fyllde våran lilla sessa 1 år! Stora tjejen innan man ens hunnit blinka! Kalas hade vi förståss, släkten va här och det blev fika och presenter. Det var mysigt, om än lite stressat när alla kommer på en gång när man bor så litet som vi faktiskt gör. Men, inget gnäll här inte.

Lilla dockan, med sin docka :)
Paketöppning i mammas och pappas säng :) Nya dockan är god!

Förra veckan började Alva således skolas in på dagis, denna veckan har hon varit mycket själv, och idag går hon på samma tid som Jacob - 8 till 13. Det har gått oförskämt bra, hon äter bra, somnar lätt, leker med de andra barnen - och har inte varit ledsen en enda gång. Det är inte utan att man blir lite stolt.. *hehe*

Nu har jag precis färgat håret och tänkte passa på att städa lite. Ensam hemma till klockan ett, så märkligt. Borde verkligen passa på att städa. Ja det borde jag... Hmm.. Trött..

Imorgon ska jag festa med (läs och häpna) Jim! Det blir först gången sen innan jag blev gravid med Alva.. (som vi festar ihop då alltså). Ska till Hosaby till min favvis-Frida så det kan ju liksom inte bli fel :)


Oh, min fantastiskt begåvade, snygga, smarta, gastronomiutbildade syster har startar en mycket intressant blogg med middagstips och allt möjligt! Så ta och kika in vetja!
Dianas Blogg










Kommentarer
Postat av: Anonym

heeej , hälsa till alla :) hur e de me dej nu för tiden??

2008-10-02 @ 14:23:26
URL: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0