Storm.

Det knakar i väggarna här, och viner i fläkten. Jag hatar  verkligen när det blåser såhär mycket! Small till utanför på terassen för en stund sen så jag hoppade högt. Visade sig vara en sopborste som välte.. Scary ;)

Ikväll har jag och Diana varit på "Me & I" visning hos en bekant här i Krokås. Väldigt mycket fina kläder, men hutlösa priser kan jag tycka. Det blev iallafall en tröja till Jacob som jag tyckte var otroligt passande...

Och även två par kalsonger som bara var för söta..
 Eller vad tycks?

Hur som haver, nästan alla plagg hon visade upp så tänkte jag "ooooh, vill ha..", men sen när vi själva fick kolla på kläderna och beställa så gillade jag dem inte alls på samma sätt.. Hittade inget kul till Alva, blev lite besviken då det mesta i hennes storlek var slutsålt.. Men men, det gick ändå på 430 spänn så kanske var det lika bra..

Maginfluensa har börjat härja på skolor och (ve och fasa) mitt jobb! Spritade mina händer så mycket igårkväll på jobbet så jag luktade nog som en hembränningsapparat. (Phew, långt ord..). Idag har jag varit kass i kistan och känt mig allmänt försvagad, men sen gick det om. Tror jag psykar upp mig själv. Vill verkligen, verkligen inte bli sjuk. Men sen å andra sidan, vem flan vill det?

Har såå mycket att göra, och borde - som min kära mor är snabb att påpeka - göra mer mer mer. Julstädet ska ju trots allt vara klart om en å en halv vecka.. Shit! Då är det första advent!! Där har vi nåt man kan få ångest över. Inte städningen, den ska jag nog bli klar med, tro inget annat, men julklappar! Jag har en julklapp klar. En! Och inte en susning om vad jag ska köpa. Till någon. Inte ens barnen. Herregud, det är ute med mig.

Är inte ett dugg trött ikväll så jag funderar på om jag ska ta mig ann det sista skåpet jag ahr att städa i köket. Tänk vad mamma skulle bli stolt :) Kanske bäst så..

Kommentarer
Postat av: lilla mor

Mor blir stolt över dig om jag tror och ser att du är lycklig mitt lilla hjärta. Är du lycklig i röra så är jag lycklig.

2008-11-22 @ 15:13:33
Postat av: Emie, Ior & Wiggo

Hejsan vännen! vart är du och jobbar? kramar

2008-12-04 @ 16:21:22
URL: http://emelie.ask.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0