Student, jobb, hosta och en liten tand.

I fredags tog Nalle studenten, så jag antar att han nu officiellt är vuxen. En ung man? Galet.
I vilket fall så var vi först på utsparken, och jag måste säga att min käre bror la ribban för kommande studenter med sitt kortage.
Oh my god så cool han var där på släpet som öste på med rock'n'roll live!
Sen var det stort kalas hemma hos mamma där vi även firade Diana som tog examen från högskolan veckan innan. Vilka syskon man har! Det var på det hela taget en mycket lyckade dag och kväll. Så trevligt vi hade!
När vi satt och åt så lekte Alva med en plastleksak, rätt som det var skrek hon rätt ut och det blödde från munnen. Panik. Det var en liten tand som tittat ut! Min stora flicka nu :)
Jacob spenderade natten hos sin farmor då festen nog hade blivit lite jobbig för honom,
inte alla strålkastare på hans håll :)
Idag har jag haft min först jobbdag och det var jätteroligt.
Första rundan var det så mycket att göra så vi fick bokstvligen springa mellan ställena, men gud så kul att känna att man verkligen gör nånting på jobbet. Förra sommarn var  det mycket sitta still och då blir jag bara trött..
Vad som var mindre kul är att jag nu i tre dagar har vart genomförkyld, och idag har jag nog nått klimax.
Hostar så jag håller på att bli tokig! Vete fanken hur jag ska kunna sova inatt..
På lördag fyller jag år (grattis till mig) och SATC filmen har premiär. Nog fan jobbar jag kvällen. *morr*
Har inte tid att se den förren på tisdagen, men då minsann är jag där! Ska bli sååå kul.. *myser*

Får väl gå och ta en liten dusch innan det är dags att nana kudde.  haha..





Jims morfar gick bort igårkväll.. Mina tankar går till de närmast sörjande :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0