Marknad.

Idag har Kilebom börjat på allvar, med sedvanlig krämamarknad.
Jim var ledig från jobbet så vi körde in tillsammans en runda på förmiddan,
passade på när Jacob var på dagis, och strosade lite.
Med risk att låta bitter så tycker jag det är mest skit. Det finns en del bra grejer, men de är lätträknade..
Skulle faktiskt ha velat gå på Team Sportias stora rea på bakgården, men det var så varmt och hysteriskt mycket folk.. Jim fick gå och bära på Alva för hon tyckte det var otäckt i vagnen när det var så många människor överallt.. :)
Köpte iallafall ett gäng strumpor, vitlökskorv, och en varsin ballong till barnen.
Alva fick en iten på en pinne med Hello Kitty, och Jacob fick en stor med Blixten McQueen. Mycket nöjd blev han :)
Nu leker Jacob därute, och så fort det blivit lite svalare ska han och Jim köra till stan - igen - och åka lite karuseller.
Och när de är tillbaka ska jag iväg och handla mat.
Herregud, värsta fullspäckade dan! Hahaha.

Ont i mitt öga har jag av okänd anledning, och va det rinner! *snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0