Limmad panna.

Usch och fy vilken dag. Jobbade min sista dag med Johanna och Riadh, var lite sentimentalt :) Och till råge på allt annat så fick jag köra hem redan vid åtta för Jacob hade slagit sig. Hans farmor ringde och sa han hade trillat med huvudet före ner på en sten, det blödde jätte mycket från pannan och där var ett djupt jack. Panik panik, ringde till mamma så hon fick kolla på det, sen åkte vi in till jourcentralen i karlshamn. Jag har aldrig sett ett barn vara så duktigt hos doktorn. I bilen fick vi inte ens röra på plåstret, men när han kom in i undersökningsrummet bara la han sig ner och lät dom göra vad de skulle. Lärkarn sa att limmet - de limmade istället för att sy - kunde svida ganska bra, men han sa inte ett knyst. Efter ett litet tag tårade ögonen på han och han sa "mamma nu gör det värkligen ont" och så blev han jätte ledsen, men då var det redan klart! *stolt mamma vid tangentbordet* Så sen bar det av till McDonalds för en varsin milkshake när man varit så duktig.. På vägen hem somnade han i bilen, men var ändå pigg ng att få kräva att sova hos mormor :) Det fick han naturligtvis, så det var bara in med han och direkt i säng. Vilken kväll alltså! Nu när nervositeten lags sig känner jag mig helt utmattad.. Lilla prins!

Inte nog med det, när jag var på jobbet så ringde en snopen Jim, "Alva går!" sa han. VA?! Hon lärde sig krypa för två veckor sen, och idag har hon gått längs soffan och ett par tre steg helt utan stöd! Jisses!!!
Lite ledsen i ögat för att jag missade det dock.. *snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0