Kaj.


Detta är familjens senaste nykomling, Kaj.
Han är en renrasig perser exotic (korthårig perser) som är helt underbar!

Upptäckte att jag varit sjukt dålig på att blogga den senaste tiden..
Men men, i ärlighetens namn har jag inte haft särskilt mycket att skriva om..
Här rullar det mesta på som vanligt, Jim har inte haft nån semseter ännu så där är det mest jobb, jag jobbar tre resp fyra kvällar i veckan (varannan tre varannan fyra..)  och trivs väl med det antar jag.. *ler*
Det är inte lika kul nu som det var de första fyra veckorna när jag jobbade med Johanna (och Riadh hihi), nu har jag en runda där man är ensam och det blir ganska långtråkigt. Men men, pengar blir det iallafall, åtminstonde ett par kronor mer än vanligt. Aldrig fel.

Nu har jag börjat längta till Grekland.. Det ska bli så skönt att komma ifrån vardagen lite, även om det säkerligen blir fullt ös på barnen där också :) Det är nu 33 dagar kvar tills vi åker! *mumma*

Har på order av min svägerska Maria skaffat en egen sida på Facebook, det verkar rätt kul men jag fattar ingentinge.. *haha* Så om ni kikar inom får ni ha lite överseenda med att jag är nybörjare..

Nej nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på en film, har varit en lång dag..
Jacob och jag var på bio innan, Kung Fu Panda, den var helt okej men det var roligare att se hur spännade Jacob tyckte att hela upplevelsen var :) Första gången på bio, och det lär bli många fler. Det var otroligt mysigt, bara han och jag :)

Kommentarer
Postat av: Em

Haj!

Vilken uuuuuunderbart söt liten bebiskise Kaj är!

Vi måste ses!

Hälsa Jacob grattis på namnsdagen!



Kram

2008-07-25 @ 22:24:02
URL: http://tjejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0