Idag..

Alva hos pappa

Upptäckte att jag inte skrivit här på länge, men i ärlighetens namn så har jag inte orkat.. Jacob är inne i en ny fas av sin trotsålder, och själv är jag krasslig mest hela tiden.. Jim ligger av och jobbar så det är full rulle för mig här hemma.. Hoppas att det inte kommer nåt regn idag så vi kan ut i skogen en runda när Jacob hämtas från dagis.. Tills dess gör jag nog bäst i att vila. Min hals är helt tjock och slemmig. Jippi!

Jacob fyller 4 år på onsdag. Kan knappt fatta det..

Bilden är för övrigt på en liten trött Alva precis innan hon ska gå och lägga sig med pappa =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

vilken sötnos hon är =)

2008-01-29 @ 14:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0