E.F.I.T.

Jahapp.. Jag har alltså försökt mig på Ett Foto I Timmen. Går dock inte så bra när man har minne som en guldfisk..

              
               
     

Idag har varit en lite slö dag.. Jacob har varit på hyffsat humör, förutom några små vredesutbrott. No biggie. Vi var ute och gick en liten runda med min mamma strax efter middag. Det var kallt som tusan, och eftersom vagnen är iväg och blir lagad så fick Alva åka skrinda. Naturligtvis ville Jacob också det då :) Så fina var dom.. Jacob så glad och Alva i sin åkpåse.. *ler* Sen stanna vi hos mor en stund på lite varm choklad innan vi gick hem.. Då sov Alva så jag passa på att leka lite med Jacob, vi gjorde hans rum till ett slagfält. Milt uttryckt. Sen kom Ji, vi åt middag, jag handlade och sen var jag hos mamma igen på Mary Kay hudklass.. Trevligt. Sedan jag kom hem har det varit soffan för hela slanten. Inte gjort ett handtag mer än att starta en tvätt. (vilket påminner mig om att jag måste hänga upp den innan jag lägger mig). Suck. Nu är jag trött iallafall. Det finns väl inget skönare än att vara riktigt trött när man ska krypa ner.. Jag är annars typen som vrider mig i två timmar innan jag slocknar.. Inte ikväll vill jag lova!

Godnatt..


Åh, För övrigt. Glöm det jag skrev härom dan angående barnvakt i Grekland.
Not gonna happen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0