Tusan också.

Jag har förlorat förståndet.. hehe..
Fick Jims VISA kort i morse föra att åka till stan och köpa ett par strumpbyxor till Alva som hon ska ha på lördag, mysigt tänkte jag - gå och fönstershoppa lite...
Mjo! Visst! Nu har jag kommit hem med tre par strumpbyxor, två tröjor och en haklapp till Alva, och två par skor - till mig själv! Så, nu sitter jag här och funderar på hur jag ska slingra mig ur det här när Jim kommer sen.. Haha! Får koppla på charmen ;-)

Annars har dagen varit mest som vanligt, passar på att suga in varje minut av solskenet. Fick dock gå in en runda nu för Jacob behövde lite mat och Alva vägrade sova ute i vagnen så det blev att lägga henne i sin säng.

Ska nog baka en kladdkaka eller nåt, kränga ordentligt ikväll *hihi* Sista dan..
Imorgon börjar jag på Viktväktarna! Så trött på min kropp nu, 15 kg ska bort.
Drog verkligen på mig en massa onödiga kilon under graviditeten... Nu får man sota!
Nåja, berättar hur det går på mitt första möte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0