Planer.

Har en fullspäckad helg framför mig.
Idag ska jag till tandläkaren, och efter det på Viktväktarna. Har aldrig varit på sånt innan, så håll tummarna för att det är en metod som passa mig! Vet inte hur många dieter jag testat - och misslyckats med..
Imorgon ska jag ett par ärenden i stan, och lägenheten måste veckostädas. Såå mycket lättare att göra det efter Jacob har åkt imorgon. Slipper man tänka på det me i helgen..
Lördag konfirmeras min lillebror. Alltså ska vi först till kyrkan och sen på kalas hemma hos mamma.. Ska bli riktigt kul :)
Söndag ska jag, Jim och Alva till IKEA. Får se om någon/några andra följer med.....
I vilket fall som hellst, det ska bli kul! Handla handla handla.. Humm humm humm.. *trallar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0