Äntligen tillbaka!

Har inte bloggat på över en månad nu ju. Jösses..
Först hade vi problem med internet-uppkopplingen, så man kunde knappt komma in nånstans, sen tog Jacob sönder tangetbordet - och lagom tills det var fixat så krachade hela datorn. Jippi.
Nu är det iallafall fixat, och allt funkar som det ska :) pheew.

Alva är sju månader nu, det är inte klokt vad tiden går snabbt..Hon äter det mesta man stoppar i henne med god aptit, och kan nääästan sitta utan stöd. Babysittern är ett minne blott, hon blir vansinnig om man sätter henne däri.. Däremot kan hon sitta i sin tripptrapp-stol vid körsbordet i princip hur länge som hellst :) Kastar naturligtvis ner alla grejer på golvet, men vad gör det om hundra år *hehe*

Denna veckan ska jag in till resebyrån och betala resan, ska bli så skönt att slippa tänka på det sen! Bara fixa pass till barnen me, och köpa en väska till Jacob. Hittade såå söta resväskor med Nalle Puh på, som man kan dra i ett handtag (kommer inte på vad det heter!) för bara 300 kr så det tyckte jag var överkomligt :) Måste ju ha sin egen väska! *hahaha* Jag är löjlig - jag vet.

Igår var jag och Frida på Harrys i Karlshamn och slog klackarna i taket! Jäklar va roligt vi hade.. Det var bara vi två, drack lite vin hos henne först och sen dansade vi halva natten. Roligt att komma ut lite, och speciellt i så trevligt sällskap..

Nu tyckte jag att tvättmaskinen blev tyst, ska hänga upp den tvätten och sen ska jag gå och sova. Alva och Jim ligger därinne och snusar, man kanske skulle låte henne sova i spjälsängen nån gång emellanåt..... *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0