En egen blogg!

Oj oj oj. Johanna äro stolt som en tupp! Har suttit här och kuckilurat framför datorn i en timme snart, och nu har jag hittat nåt som verkar urkul! Bloggar en del på andra ställen, så varför inte här? Trevligt med ens sida som BARA är blogg liksom.. *töntvarning* Jaja. Skickade Alva i säng med gubben, så jag kunde få greja lite ifred, så nu har jag städat två köksskåp. Duktigt duktigt. Alva är för övrigt två månader idag!! Jösses va tiden springer iväg! Jacob sover också, hostar som bara den, och näsan rann rätt bra i eftermiddags. Får se hur han mår imorgon, annars blir det insann inget dagis på tisdag.

Känner att jag faktiskt inte kan sitta här mer nu, men tro mig - jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0