Pepparkakeland =)

Hela lägenheten har en underbar doft av papparkaka *mmmm* Vill inte öppna varken dörrar eller fönster, så det stannar lite till..

Igår var var vi effektiva minsann. Började dagen med att veckostäda tilsammans, sen körde jag på julgrans-jakt (och hittade en riktig raring), efter det var det middag hemma hos mamma *mumsmums* och julkonsert i mjällby kyrka. Vilka duktiga barn jag har =) Alva sov i princip hela tiden och Jacob var tyst och lugn. Han fick lite myror i brallan på slutet men vem hade inte det.. Mycket fint var det iallafall. Sen bar det hem igen och då var det dags att baka. Jag, Jim och Jacob bakade pepparkakor i 190. På en timme var vi klara (då Jacob var rastlös) och har fått fyra härliga burkar med hembakta peppisar. Har suttit och gjort kristyr på ett par idag, tänkte använda dom som placeringskort på julafton =) Pojkarnas pepparkakor blev monster-tjocka så dem ska de minsann få äte upp själva.. Hehe..

Ikväll kommer Emma och ska hjälpa mig klä granen, mys!

Jacob leker med några båtar i handfatet på toa, och Alva sover. Eller sov.. Nu vaknar hon visst. Får ta henne då..


Vill bara avsluta med att skicka en bamsekram till min älskade syster som har maginfluensa =( Stackarn som har kräkt hela natten, och dessutom har kräk-fobi =(
Love you sis.
   (Men jag hälsar på först när du är frisk.. hehe)

Kommentarer
Postat av: Em

Världens finaste julgran!
Iallafall tills ikväll när vi ska pynta vår, hehe!

2007-12-21 @ 14:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0