Första advent..

Kan inte fatta hur snabbt tiden går.. Idag är det alltså första advent, tre veckor kvar till julafton. Herregud..

Vi har iallafall haft en jättemysig helg. Om man bortser från en liten o'boy katastrof i köket... Vi har bara tagir det lugnt, städat och pyntat lite, och haft mys med barnen. Jacob sov hos mormor igår till idag, så Alva gav oss lite sovmorgon idag =) Inte uppe förrens vid nio, det var skönt men visserligen kom vi i säng rätt sent.. Jacob var super exalterad över sin adventskalender med paketer som "tomten" varit och hängt upp på hans rum inatt.. *hihi* Han är så söt!

Jag sa till han att jag ahde pratat med tomten och att han undrade vad Jacob ville ha i julklapp, varpå han svarar: "Men mamma jag har ju mina paketer där (pekar på kalendern) så jag behöver inte ha mer" Jag började nästan gråta. *ler* Han är så förståndig och underbar, även om han testar mitt tålamod till de yttersta gränserna.. Om han bara kunde tagga ner liiite grann. Försöker låta bli att bli arg, men man är inte mer än människa..

Imorgon (eller senare idag) kommer familjen hit på lite adventsfika, det ska bli supermys! Undra vad lilla mor kan hitta och klaga på.. hehe.. Ska ta en sväng med dammsugarn innan de kommer för säkerhets skull!

You're the reason  I belive in love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0