Huvudvärk.

Mycket gnällig idag. Så ni vet. Synd om mig till och med.

Känner mig däven, matt i kroppen på nåt mysko vis.. Inte sjuk men ändå så att jag hellst hade spenderat dagen i bädden... Mmm.. Längtar redan tills det är dags å natta sig :) haha..

Jacob och jag är själva denna veckan (eller de dagar denna veckan han är med mig, annars är jag hellt alone..) så imorse låg vi i varsin ände på pygmésoffan å kollade på Scoobi Doo. Härligt. Varm o'boy på det, då snckar vi fina grejor :)

Nyser hela tiden nu, får väl väl ta tillbaka det där om att jag inte blir sjuk..
 
Helgen har varit lugn, jag jobbade ett par timmar i lördags men annars har vi bara glidit runt.. Eller vad man säger :) Varit hos mamma lite, umgåts med Syster i hennes fiiiiina hus..
Lördag kväll blev det några glas rött ska jag väl erkänna, mina kära vänner och kollegor, Frida, Marko, Ida, kom till mig för att jag inte skulle känna mig ensam.. hihi... kärlek <3 Bakade visserligen en kaka att locka med...

Kaffet har runnit ner så jag ska ut å ta mig en kopp å dra på mig kläder, slänga på ett fejs, platta till huet å sen får vi fanimej gå ut en runda. Här kan man inte sitta å glo.

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0