Skoj?

I brist på annat intressant så får ni hålla tillgodo med denna...




1. Vilken svordom använder du mest?

Fan
2. Äger du en iPod?
Usch nää.
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
07,45
4. Hur många resväskor äger du?
En, med tillhörande hanbagage (jaa lite stolt ja).
5. Använder du flip-floppar?
Jodå, men bara på sommaren :)
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Oftast på ICA eller Konsum.
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden.
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Wallander, nån av de nya.
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
Hmm.. Är jag ensam så föredrar jag vänninorna, annars spelar det ingen roll.
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En bil, tätt följt avett litet hus i Krokås.
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Hahaa, JA. Sant är det också.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej.
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Har ingen CD spelare.. Men på datorn skrålar Timbuktu.
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Världens bästa artist är alltid Freddie Mercury.
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Japp, men inte fan för ja skriver den här!? Då är det ju inte hemligt mer..
16. När var senast någon stötte på dig?
Ja.. I lördags faktiskt.
17. Vad åt du till middag senast?
Fiskgratäng.
18. Använder du huvtröjor?
Hellst inte.
19. Kan du vissla?
Om Johanna kan vissla? Ja det kan hon.
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Fröken Glans.
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Berg-och-dal banan.
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Absolut. Jag är en ganska intressant människa.. haha..
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0456.
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Klart jag gjorde, gör fortfarande.
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Hmm.. Ingen aning.
26. Hur många syskon har du?
Tre.
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej det vill jag inte påstå.. Lite blyg för nya människor..
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Love Actually, ALLA replikerna!
29. Äger du några popband t-shirts?
Njaa.. Rolling Stones räknas väl inte som pop?
30. När flög du senast?
Sommaren 2008.
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Fyra vanliga och en barnstol.
32. Läser du för skojs skull?
Ibland, men inte ofta..
33. Pratar du några andra språk?
Engelska.
34. Diskar du din egen disk?
Haha, jaa vem skulle annars göra det?
35. Har du gråtit offentligt?
Jadå, många gånger..
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär skitdator.
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Javisst!
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
JAA, är grymt tatueringssugen, men det är en pengafråga..
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Tycker inte det spelar så stor roll.
40. Kan du kasta macka?
Nej.
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, kanske nån gång i framtiden.
42. Vad har du med dig in på bion?
Godis å bubbelvann.
43. Vem var din favoritlärare och varför?
Hmm.. Nu har jag ingen ännu, på gymnasiet gillade jag engelska läraren- 
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Tror inte det.
45. Vad har du för väder?
Snö, vind å en jävla kyla.
46. Har du en blogg?
Verkar ju onekligen så.
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Engelska och journalistiskt skrivande.
48. Gillar du att flyga?
Nej, skulle lätt kunna påstå att det är det absolut värsta jag vet.
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlighet, humor och social kompetens.
50. När sov du senast på golvet?
Tror jag aldrig jag har gjort.
51. Vilken är din favoritdrink?
Orgasm, är väldans svag för likör..
52. Gillar du din boende-situation?
Absolut, min lägenhet är så mysig så. 
53. Vilken är din mammas hemstad?
Karlshamn.
54. Din pappas hemstad?
Krokås, haha, kanske ingen stad men där är han ifrån iallafall..
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 6, hellst 8.
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ja det är det minsta man kan säga..
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Det hände ett par gånger ja..
58. Vilken är din favoritfrukt?
Clementiner på vintern, äpplen alltid och jordgubbar på sommaren.
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej inte så mycket som jag borde.
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Ska fylla 24, så jag är fortfarande lammkött :)
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja ganska, särskilt om jag själv stavar fel.
62. Tror du på liv på andra planeter?
Nix.
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Mitt ex.
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Hmm.. Tror nog det är en man.
65. Vad var det senaste du åt?
En banan.  
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Överlag kommer jag nog bäst överens med de motsatta, men mina allra närmsta vänner är kvinfolk :)
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Antar att de tyckte det var fint.
68. Gillar du senap?
Nepp.
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Gråter en skvätt och ringer till mamma. 
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aldrig i livet.
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Usch det vet jag inte.. Aldrig tänkt på.
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Om Tradera räknas, så ja. Senast köpte jag en masccara.
73. Tycker du om att krama folk?
Ja det är ju mysigt.
74. Skulle du säga att du är trendig?
Absolut inte.
75. Äger du en digitalkamera?
Japp, men tyvärr funkar den bara när den själv vill..
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen vad jag kan minnas..
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Nej, jag är så fruktansvärt glömsk själv så det är ingen fara.
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
"Det sägs att en stjärna faller" Började böla i första kapitlet å höll på till boken var slut.
79. Tycker du att du är attraktiv?
Nej inte i vanliga fall, men när jag blivit stylad av Glans å fått en flaska vin, då snackar vi!
80. Vad är du allergisk mot?
Klor.
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Varför skulle jag få det? Det är ju så gott!
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Sven-Dennis. Så tack å lov att man blev flicka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0