Bil.

Det här med bil är ett stort bekymmer... Mor har nu beslutat att laga Mercan, så den ska jag lämna på verkastan ikväll. Imorgon är det skola och barn som ska läämnas hos dagmamma, ingen bil, ingen vagn. Vad göra? Gå på strejk? Jag måste måste måste ha en bil, pronto. Vad som hellst. Jag bryr mig varken om rost, årsmodell, antal dörrar - nada. Bara jag får tag i en billig bil.

Har kollat runt lite men kan inte bestämma mig om jag ska ha BMW kombi...
min



Eller om jag ska satsa på en sedan?

bmw



Trots att jag mer eller mindre bestämt mig för BMW, så måste jag säga att just i dagsläget lutar det mest åt denna härliga Mercedesen. En annan färg bara.. Lila metallic? Oh!

johanna
Den passar min personlighet, gör den inte? Stor å korpulent, lite bullig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdater din blogg!!

2011-02-28 @ 21:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0