Frågesport.

Lite frågesport !


Vad heter du?:
Johanna Svea Carolina
Ålder: Tjugotvå år.
Längd: 180 cm.
Vikt: Alldeles för mycket.. Men 6 ½ kg mindre än i april!
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Bruna
Beroende av: Min familj
Hur mycket smink använder du dagligen?: Beror på. Oftast inget alls, annars mascara, kajal, solpuder och ögonskugga.
Vad har du ätit idag?: Frukost; cornflakes med päronyoggi. En liten bit äppelpaj..
Dagens klädsel: Linne och trosor. Har städat idag, ska duscha strax.
Glädje just nu?: Ska se Sex and the City: The Movie ikväll!
Irritation just nu?: Jacob är rastlös och jagar Alva..
Senaste låt du hörde?: Mercy - Duffy
Senaste inköp?: Var och shoppade igår, lite kläder till barnen, inlines, hjälm och skydd till mig själv :)
Vilka hårfärger har du haft?: Blond, röd, svart, blåsvart, brunt med slingor, lila.. You name it !
Brukar du äta frukost?: Alltid.
Vad gör du om helgerna?: Är med familjen, ser på tv/film, går på fest ibland.
Gillar du att få uppmärksamhet?: Beror på. Oftast inte.
Din största talang?: Vet inte? Skriver väl ganska bra brukar folk säga.
Husdjur: Inga ännu, ska hämta katten Kaj i mitten på juli :)
Hur är ditt hår?: För tillfället flåtigt och ruffsigt. Annars irriterande halv-lockigt.
Brukar du bädda sängen?: Nästan alla dagar
Har du mest skivor eller filmer?: Filmer
Favoritaffär?: IKEA.. MQ och Wallenberg's på delad andraplats..
Vad har du på väggarna?: Tapeter och tavlor. En och annan flugskit.
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: 17 år och 11 mån.
Hur många timmar sover du per natt?: Minst fem, max åtta.
Beskriv dig själv med tre ord?: Mammig, lättretad och lite galen.
Vem betyder mest för dig?: Min familj.
Föredrar du att vara singel?: Nej
Är du singel?: Nej
Senaste hångel?: Jim
Är du nöjd med dig själv?: Knappast
Hur mår du just nu?: Bra, men varm
Senaste program du såg på?: Sex and the city, mamma har kört ett race för att kunna se filmen :)
Senaste film?: Irene Huss nånting..
Vad var det senaste du sa?: "Nu räcker det, gå in på ditt rum och lek" till Jacob som försökt mata Alva med toapapper.
Hur ofta tvättar du ansiktet?: Varje morgon och när jag duschar
Vem vet mest om dig?: Mamma.. Eller Frida.
Vad har du i ditt fönster?: Där jag är nu; En röd lampa, två blommor, ett blockljus och en vas
Vem var den senaste personen du umgicks med?: Gubben och barnen.
Hur dags gick du och la dig igår?: 01:15
Och klev upp?: 08:30
Vad behöver du mest just nu?: Ta en dusch
Har du fler kort på dig själv än dina vänner?: Njae.
Har du bra minne?: Nej
För eller emot plastikoperationer?: För. Om de inte görs av fåfänga. Tycker tex det är okej att fixa till brösten om man haft flera barn som ammat och det bara är skinn, men inte okej om man har fina bröst men vill ha en DD kupa.
Vad ska du göra ikväll?: Gå på bio med mamma och storasyster
Svårt eller lätt för att sitta still?: För lätt..
Brukar du se ner på andra människor?: Det händer
Är du enkelspårig?: Lite kanske
Hur vill du avsluta det här?: Med att säga: Jag är inte för tjock för min längd, jag är bara för kort för min vikt... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0