Adjöss 2008.

Så går detta året mot sitt slut, och om bara ett par timmar är det 2009. Det är inte klokt. Inte klokt att det kan gå så snabbt att man kliar sig i huvudet och tänker "vafan tar tiden vägen?".

Jag sitter på jobbet nu och har skrämmande lite att göra. Tiden segar sig fram i snigeltakt när man bara sitter och gör ingenting. Hur som, jag slutar klockan tio och sak då sluta upp med min lilla familj, var dom nu befinner sig. Senaste rapporten sa att de var hemma hos min mor och far. Jag ska nog hita dom.
 
Mormor kommer hem till mig imorgon, och det ska bli riktigt mysigt att få låna henne en dag sådär :)

Juldagarna har varit mysigare än förväntat får jag nog säga. Vi har stuntat i damm, disk och tvätt, och bara njutit at att va hemma tillsammans med hulliganerna Mårtensson. Som det ska vara, om du frågar mig. (Och detta är min blogg, så det gör du. Hahaha!)

Fick en massa fina presenter av tomten, vilket väl bara kan tyda på att jag är en underbar människa? *fniss* Det finns de som tycker om mig iallafall! Så det så. Orkar itne lista alla min faboules gifts här, men vi köpte oss en platt-tv på juldan tacka var julklappspengar, och så fick jag min allra första Margarethe skål (som jag älskar) och ett underbart trevångingsfat som jag länge velat ha :) Att lista ungarnas presenter skulle ta alldeles för lång tid, men vi kan väl säga som så att ingen av dem behöver ha några leksaker förrens tidigast nästa jul..
Vi får snart flytta om vi ska få plats med allt bråte..

Idag slängde jag motvilligt ut granen, men det var abara att acceptera att den faktiskt var stendöd.


Saknar Frida så in i bomben! 5 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Em

Är det min eller din dator som är knäpp? Jag såg detta inlägg nu! Nästan en vecka senare :P

2009-01-06 @ 19:38:40
URL: http://tjejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0