Underbara dag.

Vilket väder! Kroppen spritter av vårkänslor, och det har vart så varmt idag att man bara behövt en långärmad tröja. Då snackar vi! Detta har jag saknat och längtat efter... Vår. Åh vilket vackart ord. Vår.

Vi har varit ute i princip hela dagen, Alva har mest legat och snusat i vagnen, medans Jacob sprungit omkring som en yr höna och "hjälpt till". Gräsmattan har blivit klippt, kanterna trimmade. Vilekn tur man har småsyskon som behöver tjäna pengar :) Var uppe i Mjällby en runda och köpte blommor och jord. Så jag har planterat i mina krukor på trappen, och gjort iordning den ena rabatten med blommor och grejer. Så roligt! Hoppas på fint väder resten av veckan så ska jag ta de andra två med.. Har sprutat moss-medel på gräsmattan så den får väl räffsas imorgon igen.. Hoppas det funkar!

Nu har Alva och jag gått in, ska baka en sats kärleksmums tror jag. Pojkarna är utanför på terrassen och grillar en liten köttabit :) Gott!

Hahaha, Alva skuttar runt i gå-stolen nu, inte framåt inte, nej nej, hon backar.. Söthöna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0