Nu är jag hår-lös.

Nästan iallafall. Gjorde ett impuls-klipp hos frissan i måndags. (Kära vänner, nöj er med att impuls shoppa.) Ringde och bokade tid runt middag och var där kl fem. Jösses vad kort mitt hår är. Får inte ens upp allt  i en knut längre. Det känns otroligt naket och jag ser hemsk ut, men samtidigt är jag så stolt över mig själv för att jag ghjorde det, har haft samma frisyr i mååånga år! Lite schizofren kanske? Möjligheten finns.

Kidsen är så lugna nu så jag blir alldeles trött.. haha.. Jacob sitter härr brevid och målar, medans Alva ligger i vagnen och sover sött. Mina underbara mysungar.

Snart är det jul igen.. Harry Brandelius vad tiden försvinner. Jag måste baka!!

Jacob ska inte vara hemma i helgen så kanske ska passa på att slänga ihop lite kakor så så att mitt stackars kök slipper bli en krigszon. Han är nämligen Bäst i världen på att kladda ner :)

Annars blir det förmodligen lugnt som vanligt, hoppas på milt väder så man kan putsa fönstren ute, de är vedevärdiga! Skulle också behöva ta en vända till miljöstationen med allt skit jag bara knökat in i förrådet efter inne-städ. Jag har minsann rensat ut ordentligt! Fasar för dagen då vi ska flytta, när man får riktig översikt på hur mycket skit man har liggandes överallt. Buuaa.

Tänk att min lilla lilla gosse snart fyller fyra år. DET är iinte klokt. Galet. Sinnessjukt.

Slutligen, snälla någon, hitta ett botmedel för trotsåldern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0